close
Breaking news

Jak się reklamować w XXI wieku? Pomimo że tradycyjne formy reklamy, takie jak...read more Dysponowanie stroną, która jest często odwiedzana przez użytkowników to mar...read more Już niebawem powstanie twoja nowa strona? Wybór padł na Word Press, jako plat...read more Chciałbyś mieć stronę internetową, którą można samodzielnie administrowa...read more

Wpływ odżywiania na wygląd skóry

Wpływ odżywiania na wygląd skóry

Pokarm, czyli składające się na niego warzywa, owoce, mięso, rośliny strączkowe, zboża czy nabiał, to bogate w wartości odżywcze produkty. Minerały i witaminy mają różny wpływ na zdrowie, ale co ważne, są one niezbędne do życia. Na przykład żelazo wpływa na produkcję krwi, a witamina C poprawia odporność i pomaga w opóźnieniu starzenia się skóry. Każdego dnia warto zwracać uwagę na to, co kładziemy na talerzu, ponieważ może to mieć destrukcyjny lub wspierający wpływ na ciało. Jak i co jeść, aby zadbać o kondycję skóry, bez dodatkowych zabiegów i preparatów?

Kremy a odżywianie

Wiele osób każdego dnia nakłada na powierzchnię skóry różne kremy i maści, które, o czym informują etykiety i reklamy, pomagają w pozbyciu się zmarszczek i utrzymaniu młodości skóry na dłużej. Wiele tego typu specyfików, jest bogate w wartościowe składniki, a specjalna technologia opracowywana w laboratoriach, pozwala na lepsze wniknięcie witamin w skórę. Należy jednak pamiętać, że to co jemy może nawet bardziej wpłynąć na stan zdrowia skóry, a odżywianie się śmieciowym jedzeniem i słodyczami, może zrujnować wszystko to, co wypracowaliśmy. To co jemy można wyczytać z twarzy. Czoło, broda, nos i jego okolice czy policzki mogą powiedzieć o tym, których składników w diecie jest stanowczo za dużo. Nietolerancja na laktozę, gluten, ostre przyprawy czy cukier to substancje, które mogą doprowadzić do wyprysków i zmian skórnych. Kremy są ważne, ale nic tak nie wpływa na zdrowie, jak dostarczane z każdym posiłkiem naturalne i nieprzetworzone składniki odżywcze.

Zdrowa i zbilansowana dieta może mieć wpływ zarówno na skórę, jak i na samopoczucie. Niestrawność, ból brzucha czy wzdęcia nie biorą się znikąd i są przede wszystkim efektem nieodpowiednich pokarmów przyjmowanych w nieregularny sposób. Warto każdy posiłek uzupełniać zielonymi, świeżymi warzywami, niskokalorycznymi owocami, jak jabłka i gruszki oraz ograniczyć cukier, sól i niezdrowe tłuszcze.  Określone  godziny spożywania posiłków, odpowiednie do wieku i masy ciała porcje oraz zbilansowane dania, to klucz do pięknej skóry, zdrowia i zadowolenia.

Story Page