• Print
close
Breaking news

Jak się reklamować w XXI wieku? Pomimo że tradycyjne formy reklamy, takie jak...read more Dysponowanie stroną, która jest często odwiedzana przez użytkowników to mar...read more Już niebawem powstanie twoja nowa strona? Wybór padł na Word Press, jako plat...read more Chciałbyś mieć stronę internetową, którą można samodzielnie administrowa...read more

Suplementy dla sportowców

Suplementy dla sportowców

Trenowanie sportów wymaga zastosowania pewnej specjalnej diety. W końcu wiadomo – mimo wszystko przeciążamy nasz organizm, dlatego należy dostarczyć mu więcej składników mineralnych, witamin oraz składników odżywczych, aby zaczął on prawidłowo funkcjonować.

Suplementy dla sportowców – najważniejsze informacje

Dlatego też na rynku funkcjonuje dzisiaj naprawdę wiele przeróżnych suplementów dla sportowców. Co jest istotne to fakt, że powinno się z nich dość oszczędnie i uważnie korzystać, czytając dokładnie, jak stosować dany suplement i z czym.

Zobacz również: http://kofeina-sklep.pl

Keratyna – najważniejszy suplement dla sportowców

Standardowym, najbardziej popularnym suplementem dla sportowców jest keratyna. Ochrania ona muskulaturę przed nadmiernym metabolizmem oraz wspomaga budowanie mięśni.

Popularne suplementy dla sportowców

W sporcie znane są jeszcze przeróżne inne suplementy, takie jak chociażby BCAA, beta- alanina czy różaniec górski. Aminokwasy pełnią głównie funkcję odżywczą, natomiast zaś różaniec działa uspokajająco i umożliwia konieczny odpoczynek.

Suplementacja kofeiny – mniej znana, a równie ciekawa

Warto jednak rozważyć szczególnie suplementację kofeiny. Polega to najczęściej na łykaniu jednej tabletki kofeiny bezpośrednio przed treningiem. Kofeina generalnie redukuje nam uczucie zmęczenia, rozszerza naczynia krwionośne i sprawia, że jesteśmy w stanie dłużej kontynuować nasz trening. Dodatkowo pomaga ona nam spalić nadmiar tkanki tłuszczowej.

Na co uważać podczas suplementacji kofeiny?

Jednak jak z każdą suplementacją, także i tutaj należy zachować pewien umiar. Przede wszystkim istnieje pewna dobowa dawka kofeiny bezpieczna dla zdrowia. Najczęściej zakłada się, że powinniśmy pić maksymalnie trzy kawy dziennie, co przekłada się na 300 mg kofeiny… co często zawiera jedna tabletka kofeiny. Oznacza to, że jeśli decydujemy się na taką dawkę kofeiny w tabletce, tego dnia ani nie bierzemy już żadnej innej tabletki, ani też nie pijemy kawy, energetyków czy herbaty ani innych napojów zawierających kofeinę – także coli.

Story Page