close
Breaking news

Jak się reklamować w XXI wieku? Pomimo że tradycyjne formy reklamy, takie jak...read more Dysponowanie stroną, która jest często odwiedzana przez użytkowników to mar...read more Już niebawem powstanie twoja nowa strona? Wybór padł na Word Press, jako plat...read more Chciałbyś mieć stronę internetową, którą można samodzielnie administrowa...read more

Reklama drogą elektroniczną

reklama w internecie

Jak się reklamować w XXI wieku? Pomimo że tradycyjne formy reklamy, takie jak telewizyjna, radiowa i zewnętrzna w dalszym ciągu są chętnie wykorzystywane, to jednak zauważyć można rosnący wzrost popularności reklam elektronicznych. Czyli takich, które są rozpowszechniane przy pomocy internetu. Nie ma w tym nic dziwnego. Systematycznie rośnie liczba osób, mających stały i nieograniczony dostęp do sieci. Nie tylko w domu czy pracy lub szkole, ale przede wszystkim w swoich urządzeniach mobilnych. Otwiera to zupełnie nowy kanał dla reklamodawców, którzy wiedzą jak umiejętnie go wykorzystać. Jakie więc mamy dziś formy reklamy elektronicznej, lub jak kto woli, internetowej?

E-mail marketing

Z pewnością doświadcza tego każdy posiadacz poczty e-mail. Codzienna porcja reklam – chcianych lub niechciany, spływających na naszą skrzynkę pocztową. Część z nich jest filtrowana przez reguły antyspamowe, dużej części udaje się prześlizgnąć i jest przez nas ręcznie usuwana. O czym to świadczy? Między innymi o niskiej skuteczności takich reklam, szczególnie jeśli są wysyłane masowo na nieweryfikowane przez nikogo adresy.

Więcej o e-mail marketingu znajdziesz na Delimail.pl

Marketing szeptany

Reklama, która nie wygląda na reklamę? W internecie to możliwe. Użytkownicy wielu forów mogą się spotkać z tzw. szeptankami. Są to sztucznie wywoływane dyskusje, mające zachęcić pozostałych użytkowników do sprawdzenia jakiejś usługi lub produktu. A to wszystko pod pozorem poszukującego informacji internauty, który zadaje pozornie niewinne pytanie. Marketing szeptany, jeśli jest prowadzony umiejętnie i z rozmysłem, może przynosić zachwycająco dobre rezultaty.

Social Media

Portale społecznościowe zyskują na znaczeniu w kwestii reklamowania produktów. To również bardzo logiczne, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę miliony użytkowników, którzy każdego dnia korzystają z nich. Takie portale jak Facebook czy Instagram coraz chętniej są wykorzystywane do reklamowania produktów lub usług, między innymi z powodu możliwości precyzyjnego wskazania odbiorców, dla których mają być wyświetlane. Co więcej, reklama w portalach społecznościowych jest odporna na działanie różnego typu programów blokujących, np. Adblock.

Tagi: , ,

No Comments

Leave a reply

Post your comment
Enter your name
Your e-mail address

Story Page