close
Breaking news

Jak się reklamować w XXI wieku? Pomimo że tradycyjne formy reklamy, takie jak...read more Dysponowanie stroną, która jest często odwiedzana przez użytkowników to mar...read more Już niebawem powstanie twoja nowa strona? Wybór padł na Word Press, jako plat...read more Chciałbyś mieć stronę internetową, którą można samodzielnie administrowa...read more

Linkedin- kontakty biznesowe w jednym miejscu

linkedin

Networking to pojęcie, które przede wszystkim określa pozyskiwanie i utrzymywanie wartościowych relacji biznesowych. Narzędziem internetowym, które zdecydowanie ułatwia komunikację między biznesową i między jednostkową jest LinkedIn. Wraz z rozwojem mediów społecznościowych ukierunkowanych na biznes, powstały również takie pojęcia jak marka osobista oraz kreowanie liderów opinii w branżach marketingu online, coachingu, zarządzania i rynku szkoleń. Co ciekawe, LinkedIn to narzędzie, które niepozbawione jest funkcji znanych na przykład z Facebooka, ułatwia jednak prezentowanie jednostki i firmy w świecie, pozwala na chwalenie się zawodowymi sukcesami i obszarami rozwoju, oraz jest narzędziem do poszukiwania pracy i pracowników.

Czy warto mieć konto w serwisie LinkedIn?

Wszystko zależy od branży oraz możliwości i chęci ekspresji siebie i swojej firmy. Założenie konta w serwisie jest darmowe i można utworzyć w nim własną wizytówkę, czyli profil wraz z uwzględnieniem własnego doświadczenia, firm, dla których się pracowało, szkoleniami i umiejętnościami. W serwisie LinkedIn możliwe jest też  założenie konta firmowego i promocja własnej działalności, usług i CSR-owych działań towarzyszących firmie i jej pracownikom.  Praktycznie każda branża może się świetnie odnaleźć w tym serwisie, ponieważ daje on wiele narzędzi dotarcia do osób, które nie tylko mogą zakupić konkretny produkt czy usługę, ale również mogą przyczynić się do rozbudowy marki i jej produktów. Tym, co zdecydowanie jest zaletą tego narzędzia, jest pozyskiwanie kontaktów biznesowych oraz możliwość chwalenia się sukcesami na szeroką skalę. Prowadząc biznes warto pokazywać się nie tylko na eventach branżowych czy szkoleniach, ale właśnie prezentować markę w Internecie. Internet to miejsce, przy pomocy którego można dotrzeć z komunikatem do wielu osób i firm, co przy zwykłych, tradycyjnych działaniach nie byłoby możliwe. LinkedIn jest szczególnie przydatny w branżach, w których produkty i usługi kierowane są nie do klienta końcowego, ale klienta biznesowego.

Story Page