close
Nowości

Jak się reklamować w XXI wieku? Pomimo że tradycyjne formy reklamy, takie jak...read more Dysponowanie stroną, która jest często odwiedzana przez użytkowników to mar...read more Już niebawem powstanie twoja nowa strona? Wybór padł na Word Press, jako plat...read more Chciałbyś mieć stronę internetową, którą można samodzielnie administrowa...read more

Białko – najważniejszy suplement dla sportowców

Mało kto uznaje białko za suplement. To po prostu jeden z makroskładników, jeden z głównych składników każdego pożywienia, który jest oczywiście potrzebny do rozbudowywania mięśni, ale który wprowadza się do organizmu poprzez jedzenie mięsa, nabiału czy jajek. A przecież suplementy dla sportowców to nie tylko magiczne tabletki z witaminami albo białe proszki wypełnione kreatyną. W tej grupie produktów występują także odżywki białkowe. Większość sportowców na bieżąco i regularnie z nich korzysta. Większość tak zresztą powinna postępować.

Sprawdź: https://wxnlabs.com/

Nierzadko trudno bowiem uzupełnić codzienną dietę optymalną ilością białka. Przeciętny człowiek nie potrzebuje go wiele, więc nawet jeśli nie zjada mięsa do każdego posiłku, jest w stanie zaspokoić swoje indywidualne zapotrzebowanie, jednakże u sportowców ono jest na ogół o wiele wyższe. Mężczyzna, który waży 90 kg i ciężko trenuje na siłowni, chcąc rozbudować swoją muskulaturę, powinien przyjmować przynajmniej te 180 g białka na dobę, gdyż wartość tę wylicza się poprzez pomnożenie 2 g białka przez każdy kilogram masy ciała. Taką ilość trudno przyswoić. Chcąc spożyć ją wraz z “normalnym” jedzeniem trzeba by na okrągło jeść samo mięso, jajka i ewentualnie jakieś orzechy czy rośliny strączkowe. Żołądek byłby obciążany i nikt na takiej diecie nie czułby się dobrze. Lepiej więc od razu przez rozpoczęciem cięższych treningów zaopatrzyć się w suplementy dla sportowców zawierające białko i korzystać z nich na bieżąco, by zaspokajać zapotrzebowanie organizmu na proteiny. Odżywki białkowe są naprawdę wygodne w użyciu. Tak naprawdę wystarczy mieszać je z wodą, aby tworzyć z nich wartościowe i smaczne koktajle. Nierzadko świetnie uzupełniają też różne słodkie posiłki. Można je dodawać do omletów, naleśników czy nawet twarożku bądź owsianek.

A białko jest absolutnie jednym z ważniejszych składników dla każdego, kto regularnie i ciężko trenuje. Bez niego mięśnie nie mogą rosnąć, nawet jeśli są stale pobudzane wskutek ćwiczeń. Im więcej białka w diecie, tym zwykle lepsze i szybsze efekty sylwetkowe.

 

Story Page